Форум


13 коментарів:

  1. Доброго дня! Скажіть,будь ласка, з дітьми якого віку можливо розпочинати працювати за програмою "Овіта для салого розвитку?"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Педагоги нашого закладу вважають, що потрібно починати роботу над програмою з дітьми раннього віку, використовуючи при цьому ігрові прийоми. Авторами- Оленою Пометун та Наталею Гавриш розроблені, апробовані програми та дидактичні матеріали для дітей молодшого,середнього та старшого дошкільного віку. Працюючи над програмою педагоги повинні:
      -сформувати уявлення дітей про користь живої та неживої природи для здоров*я людини;
      -показати значення стихій природи (вогонь, вітер, вода) в житті людини та всього довкілля;
      -формувати розуміння, що людина частинка природи;
      -навчити усвідомлювати відповідальність людей та власну поведінку, за стан природного довкілля;
      -виховувати прагнення до природоохоронної діяльності;
      -навчати правилам безпечної поведінки в природі.

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Для переходу людства на шлях сталого розвитку необхідно, щоб у більшості людей сформувався сталий стиль життя або такий,що орієнтований на сталий розвиток.Це означає, що людина ощадливо ставиться до ресурсів (і не лише в тому випадку, коли за них треба платити), не вживає шкідливу їжу, алкоголь, бо дбає про своє здоров*я постійно, а не лише тоді, коли захворіє. Сформувати такий стиль життя можна лише покроково, починаючи з окремих дій. Постійне повторення таких дій протягом лише двох-трьох тижнів формує сталу звичку. А кілька таких звичок складають модель поведінки. З часом усе життя підпорядковується ідеям сталого розвиткку.

      Видалити
  3. Скажить,які форми роботи можна провести з батьками по даній програмі?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Батьків вихованців можна познайомити на батьківських зборах з концепцією нового напряму в освіті та з досвідом її реалізації в закладі. Після цього провести аудит "Стиль мого життя", що спонукає їх замислитися над своїми звичними діями, оцінити їх і визначити власне ставлення до ідей сталого розвитку.Протягом року можна провести акції "Посади дерево", "Допоможемо зимуючим птахам", "Бережи ялинку, не рубай ялинку", "Обладнай майданчик залишковими матеріалами", "Збережемо папір - збережемо ліс", "Через книжку до добра і світла";провести виставки "Нове життя старим речам", "Чудові перетворення овочів та фруктів"; залучити батьків до проектної діяльності "Папір - наше багатство", "Вода - джерело життя", "Місто майбутнього".

      Видалити
  4. Що таке педагогіка емпаурменту?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Емпаурмент - надання людині мотивації й натхнення до дій.

      Видалити
    2. Коли дитина розуміє, що вона може ефективно (результативно) діяти, вона відчуває занепокоєння (мотив), шукає інформацію і готова свідомо сприйняти її, а потім і втілює задумане.
      За педагогікою емпаурмент, в освітньому процесі педагог може використовувати цю модель та стимулювати діяльність дітей, використовуючи такі способи:
      -допомога дітям у формулюванні намірів;
      -постановка запитань;
      -надання зворотного зв*язку.
      При застосуванні емпауермент-педагогіки маємо такі результати:
      -зростання впевненості дітей у власних силах і можливостях та відповідальності за результати навчання;
      -сформованість у них готовності до сприйняття рішень щодо власного стилю життя та їх виконання;
      -можливість вибору кожною дитиною тих кроків, які вона хоче і може здійснити;
      -виникнення у малят ентузіазму і почуття задоволення від результатів групової та індивідуальної роботи, виконання дій і вироблення поведінкових звичок, орієнтованих на сталий розвиток, що досягається насамперед завдяки постійному позитивному зворотньому зв*язку.

      Видалити
  5. Як сталий розвиток впроваджується в Україні?

    ВідповістиВидалити
  6. В Україні протягом 2006-2015рр. у рамках міжнародного проекту "Освіта для сталого розвитку в дії" українські організації "Вчитиелі за демократію та партнерство" і шведські організації "Глобальний план дій" у партнерстві з Інститутом педагогіки НАПН України було розроблено зміст і методику та запроваджено освітню програму "Уроки для сталого розвитку" для поаткової та основної школи. З 2014 року розроблена і запроваджується спеціальна програма з методичними рекомендаціями для закладів дошкільної освіти "Дошкільнятам про сталий розвиток".

    ВідповістиВидалити
  7. Батьківський комітет 2017р.17 квітня 2018 р. о 23:18

    Хочу виразити подяку творчим вихователям гр.№ 7 Черкасовій І.В.,Харитончик О.О за дбайливе ставлення та якісну підготовку дітей до школи. Завдяки їх наполегливій праці,добре організованому процесу навчання та виховання, творчому підходу до роботи, діти отримали багато знань. умінь, навичок.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякуємо за позитивну оцінку роботи педагогів нашого закладу. Крім гарної підготовки дошкільників до вступу в школу, педагоги їх навчили бути ощадливими, економними, бережливо ставитися до власних речей; усвідомлювати себе не тільки членами сім*ї, а і суспільства, маленькими громадянами своєї держави.

    ВідповістиВидалити